diumenge, 21 de gener del 2018

El capítol del Julian


El capítol del Julian                                                                      



Resultado de imagen de el capitol del julianGenís Soler

Títol: El capítol del Julian
Autora: R. J. Palacio
Traducció: Imma Falcó
Editorial: La campana
Núm. de pàgies: 126

Argument: Aquest llibre tracte d'un nen que es diu Julian i és el més popular de l'escola, i un dia un nen l'Auggie que l'enomena 'esguerro' perquè té una mal formació facial arriba a la seva escola la Beecher (Nova York). En Julian li fa bulling a l'Auggie i un dia el Jack Will que és un nen del vàndol de l'Auggie Pullerman li clava un cop de puny. El director i el profesor d'aquest nen el Julian li faran fer una reunió amb els seus pares i més tard es descobrirà que en Jack, l'Auggie i en Julian s'enviaven notetes com ara:

Julian per l'Augite

Ei, 'Darth Hideous'. Ets tan lleig que la máscara l'hauries de portar cada dia!
I...
T'odio, esguerro!

I epartir d'aquí es formula gran part de l'història. L'història s'acava d'una manera molt interessant i si la voleu saver l'haureu de llegir.

Opinió: Jo quan vaig llegir Wonder em vaig emocionar tant que em vaig inspirar a llegir el seguent llibre, aquest. Crec que aquest llibre et ferà reflexionar sobre tu meiteix i de veritat que t'agradarà.
Jo recomano aquest llibre a tota aquella gent que els hi agradi llegir i que es portin malament amb algú perquè tothom és diferent i tothom té aventatges i desaventatges però tothom és especial i aquest libre sobre tot et farà valorar-te en si mateix.

Veloració:

Imagen relacionada

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada